استقرار اتوبوس های همدان در مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: با بسته شدن مرز مهران، پایانه‌ها با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل زائران را به دو مرز شلمچه و چزابه انجام دادند.
کد خبر: ۳۲۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 16 November 2016
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: به منظور بازگرداندن زائران کربلا، اتوبوس‌های همدان از جمعه در مرزها مستقر می‌شوند.

به گزارش فارس؛ محمد رودباری درخصوص وضعیت حمل و نقل پایانه‌ها در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: در حال حاضر پایانه همدان مشغول اعزام زائران به مرزهای عراق است.

وی بیان کرد: از شب گذشته به پایانه همدان اعلام شد که به علت ازدحام جمعیت در مرز مهران، این مرز بسته شده است و اتوبوس‌ها به سمت مرزهای چزابه و شلمچه هدایت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: با بسته شدن مرز مهران، پایانه‌ها با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل زائران را به دو مرز شلمچه و چزابه انجام دادند.

وی با بیان اینکه هنوز از مرزها برگشتی زائران را نداریم اما برای برگشت نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است، افزود: برای برگشت زائران هر چند دستگاه اتوبوس‌ لازم باشد، به مرزها اعزام می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.

رودباری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروها در پایانه مستقر هستند تا زائران را اعزام کنند و صورت وضعیت اعزام با هماهنگی نیروهای این اداره‌کل صادر می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه از روز جمعه اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران در مرزها آماده می‌شوند، افزود: امیدواریم با تدابیری که صورت خواهد گرفت، مشکلی در انتقال زائران به شهرها وجود نداشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل در این ایام نیز خاطرنشان کرد: حتی یک ریال کرایه اضافه از زائران اخذ نمی‌شود و افراد در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به دفتر کنترل و نظارت مستقر در پایانه گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نرخ اتوبوسی با اتوبوس دیگر به لحاظ کیفیتی فرق دارد، افزود: برخی از اتوبوس‌ها نسبت به سال قبل حتی یک ریال هم افزایش نداشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار