کلینیک تخصصی فخریه ملایر راه‌اندازی شد

در هشتمین روز از دهه فجر در افتتاحیه پروژه‌های ملایر کلینیک تخصصی فخریه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 09 February 2015
در هشتمین روز از دهه فجر در افتتاحیه پروژه‌های ملایر کلینیک تخصصی فخریه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه‌اندازی شد.
 
به گزارش تسنیم، رئیس شبکه بهداشت شهرستان ملایر  در افتتاحیه پروژه‌های شهرستان ملایر با بیان اینکه در این کلینیک در ۸ رشته تخصصی با ۱۳ پزشک به مردم خدمات ارائه می‌شود، اظهار داشت: در این کلینیک در راستای طرح تحول نظام سلامت مردم تنها با پراخت ۳ هزار تومان ویزیت شده و مابقی مبلغ از محل طرح تحول و بیمه پرداخت می‌شود.
 
محسن ترکاشوند با بیان اینکه تا به امروز ۴ هزار و ۴۰۰ بیمار در این کلینیک ویزیت شده‌اند و روز گذشته نیز ۱۸۰ بیمار را ویزیت کرده‌ایم، افزود: اعتبار راه‌اندازی این پروژه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل طرح تحول نظام سلامت بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه تا به حال ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت در ملایر هزینه شده است، گفت: هم‌زمان با این کلینیک بخش بازسازی شده قلب مردان بیمارستان امام حسین(ع) نیز با اعتباری معادل ۳ میلیارد ریال در ۳۰۰ متر مربع افتتاح می‌شود.
 
افتتاح واحد بسته بندی کشمش در شهرک سهند
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه دو مشکل اساسی در عرضه موادغذایی داریم، اظهار داشت: اولین مشکل در این زمینه بسته‌بندی و مشکل دیگر تبدیل محصول اولیه به محصول انتهایی است.
 
احمد آریایی‌نژاد با تاکید بر اهمیت مسئله رعایت بهداشت در تولید محصولات، افزود: متاسفانه ما در زمینه بازاریابی و سلیقه‌یابی در خارج از کشور کم کار کرده‌ایم و باید تمرکز کنیم و ببینم از ما چه می‌خواهند، البته این کار باید با شرع و فرهنگ ما هماهنگ باشد.
 
وی تصریح کرد: تفاوت ما با دیگر کشورها در این است که برای آن‌ها اقتصاد اصل است؛ اما برای ما اقتصاد مهم است ولی هدف نیست و وسیله است، بنابراین باید محصولات را به نحوی که با فرهنگ ما سازگار باشد عرضه کنیم.
 
رئیس اداره جهاد کشاورزی ملایر نیز با ابراز خوشحالی از اینکه صاحب این واحد از باغداران نمونه و تولید‌کننده محصول نیز هست، اظهار داشت: این واحد با مبلغی معادل ۷ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید هزار تن محصول سالانه  و اشتغال‌زایی ۱۵ نفر افتتاح می‌شود.
 
در این روز به‌سازی و جدول‌گذاری محور اصلی روستای پیهان، مصلحان و طائمه و لایروبی قنات روستای طائمه نیز با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال انجام شد.
 
همچنین روکش آسفالت محور ملایر-توره به طول ۸.۵ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت محورهمدان-ملایر-توره به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار