معدوم‌سازی مواد خام دامی در ملایر

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در طرح نوروزی این اداره از ضبط و معدوم‌سازی ۹۴۴ کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در ملایر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین‌ماه امسال در ملایر خبر داد و افزود: این میزان مواد فاسد و تاریخ گذشته از مراکز عرضه، تالارها و رستوران‌ها و کامیون‌های حمل مواد خام دامی و... کشف‌شده و شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، مواد لبنی و.. بوده است.
کد خبر: ۴۰۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 01 April 2017
مدیر شبکه دامپزشکی ملایر از ضبط و معدوم‌سازی 944 کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در نوروز امسال در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی قلی‌زاده با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر در ایام نوروز اظهار کرد: طرح  نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی از 25 اسفند ماه سال گذشته در ملایر شروع شده و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح سه اکیپ  ثابت و سیار در قالب 6 نفر به صورت مستمر از مراکز مختلف عرضه مواد خامی تالارها و رستوران‌ها، کشتارگاه‌ها، مراکز عرضه مواد خام و... بازدید  و نظارت لازم را داشته و بازدیدهای مشترک نیز با سایر ادارات مربوطه در حال انجام است.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در طرح نوروزی این اداره از ضبط و معدوم سازی 944 کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در ملایر از 25 اسفندماه سال گذشته تا 11 فروردین ماه امسال در ملایر خبر داد و افزود: این میزان مواد فاسد و تاریخ گذشته از مراکز عرضه، تالارها و رستوران‌ها و کامیون‌های حمل مواد خام دامی و... کشف شده و شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، مواد لبنی و.. بوده است.

وی تصریح کرد: از این میزان مواد کشف شده 145 کیلوگرم آن مربوط به مراکز عرضه و 650 کیلوآن نیز شامل آلایش طیور بوده که از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط و معدوم شده است.

 قلی‌زاده همچنین از انجام بیش از 500 مورد بازرسی در ایام نوروز توسط اکیپ بازرسی این اداره خبر داد و گفت: تعدادی از این بازدیدها به صورت مشترک و مابقی نیز توسط اکیپ‌های دامپزشکی ملایر از مراکز عرضه مواد خام، کشتارگاه‌ها ، تالارها و رستوران‌ها و... انجام شده و بازرسی‌ها تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

وی از شهروندان خواست دقت لازم را در تهیه فرآورده‌های خام دامی داشته و در صورت مشاهده تخلفات از جمله مواد تاریخ گذشته مراتب را با شماره 1512 به اداره‌کل دامپزشکی اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار