سرپرست اداره کل حمل و نقل سمنان خبر داد

توسعه دولت الکترونیک در حمل و نقل و پایانه‌های سمنان

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از توسعه دولت الکترونیک در این اداره کل برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، احسان منصورکیایی اظهار داشت: با بازرسی‌های صورت گرفته از سوی گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی، حجاب و عفاف از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه، این اداره کل موفق به کسب رتبه عالی در این زمینه شد.

وی با اشاره به رعایت کامل برنامه‌های این حوزه‌ها در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: با ابلاغ این برنامه‌ها توسط استانداری سمنان به دستگاه‌های اجرایی و با اجرایی کردن محورها و برنامه‌های مورد نظر و به دنبال بازدید گروه بازرسی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به‌عنوان اداره کل برتر در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شناخته شد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان راه‌اندازی سامانه‌های مختلف از سوی اداره کل برای ارائه خدمات به شهروندان، استفاده از امکانات IT در خدمات قابل‌ ارائه توسط اداره کل و توسعه دولت الکترونیک و ارتباط مردمی را از اهم اقدامات انجام‌شده دانست.

منصورکیایی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با مضمون حجاب و عفاف، تولید و حمایت از آثار علمی، هنری و فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، چاپ بروشورهای مرتبط، برگزاری جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، راهنمایی و ارشاد مراجعان و تکریم ارباب‌رجوع، فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه‌های اثربخش، تشویق مدیران و کارکنان فعال در حوزه عفاف و حجاب را ازجمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل در پی کسب این موفقیت دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار