صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان

مدیرکل ثبت احوال استان همدان همچنین از صدور کارت ملی هوشمند برای افرادی که کارت شناسایی خود را گم کرده اند خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 03 June 2015
مدیرکل ثبت احوال استان همدان از کاهش ثبت وقایع فوتی در دو ماه نخست سال جاری در همدان خبرداد.

به گزارش مهر، عبدالله مقصودی فر به ثبت میزان آمار فوتی های استان همدان اشاره کرد و گفت: در دو ماه نخست سالجاری هزار و ۶۶۶ واقعه فوت در استان همدان به ثبت رسیده است.

وی ابراز داشت : این میزان فوتی در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳.۹ درصد کاهش یافته است.

وی بابیان اینکه به طور میانگین در هر شبانه روز ۲۷ مورد واقعه فوت در این استان به ثبت رسیده است عنوان کرد: از این تعداد واقعه فوت ثبت شده ۹۶۰ نفر مرد و ۷۰۶ نفرزن بوده اند.

مقصودی فریادآورشد: از مجموع فوت های ثبت شده هزار و چهار مورد شهری و ۶۲ مورد نیز روستایی بوده و یشترین علت فوت مربوط به بیماری های قلبی و عروقی با تعداد ۴۲۱ مورد از کل فوت های ثبت شده بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فوت در گروه سنی ۷۵ سال و با تعداد ۷۵۴ مورد به ثبت رسیده است، افزود : ۹۸ و ۹ دهم درصد از فوتها در مهلت قانونی۱۰ روزه به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان همچنین از صدور کارت ملی هوشمند برای افرادی که کارت شناسایی خود را گم کرده اند خبر داد و اظهارداشت: با راه اندازی ایستگاه های کارت هوشمند ملی در تمامی شهرستان های استان، صدور کارت هوشمند ملی  برای افرادی که به سن ۱۵ سال تمام رسیده و یا کارت شناسایی خود را گم و یا مشخصات سجلی خود را تغییر داده اند در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مقصودی فر یادآورشد: این افراد باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی ثبت احوال نسبت به تکمیل فرایند پیش ثبت نام و نوبت گیری اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: کارت های قبلی تا پایان سال جاری اعتبار داشته و شهروندان نیازی به تعویض کارت های قبلی خود ندارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار