توزیع سبد غذایی در تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: سبد کالا شامل مواد غذایی برنج، روغن نباتی، قند، حبوبات، چای، رب گوجه‌فرنگی و ماکارونی بوده که بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 24 June 2017
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵۶ میلیون تومان، از کمک‌های مردمی و خیرین به خانواده‌های تحت حمایت این مجموعه اهدا شد.

به گزارش ایکنا؛ محمد مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان تویسرکان اظهار کرد: کمیته امداد نشأت گرفته از روح دینی نظام اسلامی است که امام خمینی(ره)در نخستین روزهای انقلاب با تأسیس امداد بر ضرورت و اهمیت این امر مهم صحه گذاشتند.

وی افزود: در این میان توجه به سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نشان می‌دهد که این امر مهم در جامعه باید با عزتمندی توأم باشد لذا تلاش کمیته امداد بر این است که ارائه مساعدت و کمک به مددجویان امداد با عزت نفس و کرامت انسانی همراه باشد چراکه فقر و نداری نباید موجب تضعیف شخصیت انسان‌ها شود.

مرادی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۶۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵۶ میلیون تومان، از کمک‌های مردمی و خیرین در خانواده‌های تحت حمایت این مجموعه اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان عنوان کرد: سبد كالا شامل مواد غذايي برنج، روغن نباتی، قند، حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده که براساس نيازسنجي‌های انجام شده در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار