مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۱۱ هزار نفر حامی ایتام استان سمنان هستند/ پرداخت ۶ میلیارد تومان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از وجود ۱۱ هزار حامی ایتام در این استان خبر داد و گفت: این افراد طی سال گذشته به یک هزار یتیم استان شش میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی داشتند.
کد خبر: ۴۹۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 11 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در استان سمنان یک هزار و ۵۳۶ نفر در طرح محسنین و ۵۰۳ نفر در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، تاکید کرد: تعداد افراد تحت پوشش این نهاد در سمنان دو هزار و ۲۰۰ نفر است.

وی تصریح کرد: حامیان ایتام در استان سمنان طی سال گذشته چهار میلیارد تومان و طی پنج ماهه نخست سال جاری دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به فرزندان یتیم داشته اند.

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان - کراپ‌شده - آینه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنانبا بیان اینکهیک هزار حامی دامغانی از ۱۶۰ فرزند یتیم شهرستان حمایت مالی می کنند، تصریح کرد:همچنین در این زمینه اجرای طرح برآورده کردن آرزوی ایتامدامغانی اجرا شدکه خیران در این طرح۶۳ میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

رضوی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر حامی در دامغان از طرح های اکرام، محسنین و شفا حمایت مالی دارند که از این تعداد یک هزار نفر در طرح اکرام، ۳۰۰ نفر در طرح محسنین و ۲۰۰ نفر در طرح شفا مشارکت دارند.

رضوی بیان کرد: ۴۰۰ نفر در طرح محسنین و ۸۰ نفر دیگر نیز در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار