24 آبان ماه

برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI در جهاد دانشگاهی

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه دانشجویان دارای پایان‌نامه کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: برگزاری این مسابقه در تنگاتنگ شدن ارتباط صنعت و دانشگاه تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 24 October 2017
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI ویژه دانشجویان ارشد و دکترا خبر داد و گفت: این کارگاه 24 آبان ماه با حضور دکتر علی منتظری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ فاطمه عزیزی‌هرمز، از برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI دانشجویان ارشد و دکترا خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه از سطح استان نیز می‌توانند شرکت کنند.

وی زمان برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی ISI را 24 آبان ماه دانست و گفت: مدرس این کارگاه دکتر علی منتظری است که سابقه ریاست سه دوره جهاد دانشگاهی را داشته و نام او در فهرست یک درصد دانشمند برتر جهان در حوزه علوم اجتماعی در پزشکی قرار دارد.

*مسابقه «دفاع سه دقیقه‌ای» دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان در ادامه از برگزاری مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای برای نخستین بار در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با 9 استان کشور و برای دومین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی مسابقه دفاع سه‌دقیقه‌ای را ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیل ارشد و دکترا دانست و عنوان کرد: در این مسابقه دفاع دانشجو باید در عرض سه دقیقه و با یک اسلاید از پایان‌نامه خود دفاع کند.

عزیزی‌هرمز به اهداف برگزاری چنین مسابقه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران و خارج شدن پایان‌نامه‌های کاربردی از قفسه‌ها و ورود آنها به عرصه صنعت از جمله اهداف این مسابقه علمی است.

وی با تأکید بر اینکه پس از ثبت‌نام تا نیمه آبان‌ماه دانشگاه‌ها فرصت معرفی دانشجویان را دارند، افزود: به احتمال زیاد مسابقه «دفاع سه دقیقه‌ای» در هفته پژوهش برگزار خواهد شد که قبل از آن نیز جلسه توجیهی برای آنها در نظر گرفته شده است.

*برگزاری سلسله کارگاه‌های کارآفرینی در جهاد دانشگاهی

 سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه دانشجویان دارای پایان‌نامه کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: برگزاری این مسابقه در تنگاتنگ شدن ارتباط صنعت و دانشگاه تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنده این مسابقه به مرحله کشوری راه می‌یابد، اضافه کرد: از نفرات برتر این مسابقه در معرفی کتاب سال دانشجویی تقدیر می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه کارگاه‌های کارآفرینی در حال برگزاری است، گفت: سلسله کارگاه‌های کارآفرینی با هدف شناسایی موانع خلاقیت، پرورش ایده‌های برتر برای تولید و ارتباط با صنایع کوچک برگزار می‌شود و در نهایت یک تور بازدید از صنایع کوچک ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار