شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمت آینده فروشی بروند

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با اشاره به ضرورت تغییر نگاه و مدیریت تجاری کشور،‌گفت: دارایی ثابت یک سوم سرمایه مالی شرکت‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 18 February 2018

محمدرضا رضایی‌نژاد» در هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهر هوشمند با بیان این‌که از این پس ارزش شرکت‌های دانش‌بنیان بعد از سودآوری آینده آنها تعیین می‌شود، اظهارکرد: در آینده‌ای نزدیک شرکت‌ها بر مبنای سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، انسانی و نمادین معرفی و ارزش‌گذاری می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمت آینده فروشی بروند، ‌افزود:‌ سرمایه‌گذاران باید یقین داشته باشند که در فعالیت اقتصادی و تجاری آنها از این پس بر مبنای ارزش آفرینی آینده آنها تعیین می‌شود.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد افزایش ارزش افزوده را تغییر نگاه و مدیریت تجاری دانست و بیان کرد:‌ پیشگامان کویر تجربه کرده که نباید برای توسعه اقتصادی به بخش دولتی تکیه شود.

رضایی‌نژاد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد ارتباط با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را مهمترین اولویت اجرایی عنوان کرد و گفت:‌ در دنیای آینده دارایی ثابت یک سوم سرمایه مالی شرکت‌ها محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که دارایی ارزش افزوده‌ای برای ما ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: سرمایه از جمله مهمترین دارایی توسعه‌ای است که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده به بخش‌های مختلف انسانی،‌علمی، اجتاعی و فرهنگی تقسیم می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار