تمام محورهای برون شهری همدان مه‌آلوداست

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف در سطح جاده‌ها هم اینک بر تمام جاده‌های برون شهری این استان هوای مه‌آلود حاکم است و دید را به میزان ۵۰ متر کاهش داده است.
کد خبر: ۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 17 February 2015

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف در سطح جاده‌ها هم اینک بر تمام جاده‌های برون شهری این استان هوای مه‌آلود حاکم است و دید را به میزان ۵۰ متر کاهش داده است.

مهدی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بارش برف در استان همدان از صبح روز گذشته آغاز شده است و با تداوم بارش‌ها در برخی نقاط اکنون بر تمام جاده‌های برون شهری این استان هوای مه‌آلود حاکم است.

وی افزود: غلظت مه در ارتفاعات از جمله گردنه‌های همه‌کسی و آوج استان همدان بیشتر از سایر نقاط است و همچنین  در برخی از محورها از جمله محورهای همدان - کرمانشاه و همدان - سنندج محدودیت دید به میزان ۵۰ متر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: به تمام رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان همدان را دارند، توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در طول سفر چراغ‌های نور پایین خودرو را روشن نگه دارند.

وی گفت: تقریبا در هیچ یک از محورهای برون شهری استان همدان نیاز به استفاده از زنجیر چرخ نیست اما به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را برای تردد در محورهای مواصلاتی استان همراه داشته باشند.

شاکری با اشاره به وقوع یک تصادف در گردنه حادثه‌خیر اسدآباد عنوان کرد: روز گذشته یکدستگاه خودروی سواری پراید با یکدستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد با یکدیگر برخورد کردند و در این سانحه دلخراش دو سرنشین خودروی سواری پراید به سبب شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه دلیل این سانحه انحراف به چپ خودروی پراید گزارش شده است، افزود: اتوبوس از سمت تهران به ایلام در حال تردد بوده است که در این سانحه به هیچیک از سرنشینان آن صدمه‌ای وارد نشد.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: هنگام بروز سانحه سطح جاده گردنه اسدآباد به سبب بارش برف و باران خیس و لغزنده است و راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار