بازدید 2هزارنفره از سراب های نهاوند

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: در تعطیلات عید فطر بیش از 2 هزار نفر از دو سراب گیان و گاماسیاب بازدید کردند.
کد خبر: ۶۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 21 July 2015

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: در تعطیلات عید فطر بیش از 2 هزار نفر از دو سراب گیان و گاماسیاب بازدید کردند.

به گزارش فارس ؛محسن جانجان با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی برای مسافران تابستانی اظهار کرد: چادرهای هلال احمر با استقرار در ابتدای شهر، نقشه و بروشور را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه خود مسافر باید نسبت به کسب اطلاعات از چادرهای هلال احمر اقدام کند، افزود: وقتی مسافری بدون توجه به این چادرها، در سطح شهر سرگردان می‌شود، مشکل از متولیان امر و مسئولان نیست.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه تابلوهای راهنمایی سراب‌ها نیز نصب شده است، خاطرنشان کرد: باید هلال احمر نیز تعداد چادرها را برای اطلاع‌رسانی بیشتر افزایش دهد.

وی در خصوص نبود فضای رستورانی برای استفاده مسافران نیز گفت: سراب‌ها فاقد فضای رستورانی هستند که این امر نیازمند وجود درخواستی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی است تا این مسئله انجام شود.

جانجان با تأکید بر اینکه فاصله سراب‌ها با مرکز شهر نهاوند 15 تا 20 دقیقه بیشتر نیست، تصریح کرد: مسافران برای صرف غذا می‌توانند از مرکز شهر نهاوند استفاده کنند اما انتقاد آنها از نبود رستوران بجا است.

*میراث فرهنگی متولی سراب گیان است

وی با بیان اینکه متولی سراب گیان میراث فرهنگی است، افزود: در حال حاضر بهره‌بردار سراب گیان شهرداری است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه در دو سال گذشته 2 میلیارد تومان برای جاده دسترسی گیان هزینه شده است، افزود: ایجاد روشنایی، آسفالت و ایجاد آلاچیق و سکو در این فضای تفریحی از اقداماتی است که انجام شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در سراب گاماسیاب انجام شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه در سراب گیان و گاماسیاب امکان اقامت شب نیز وجود دارد، مسافران نیز رضایت کامل از این موضوع داشتند.

جانجان در پایان با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر بیش از 2 هزار نفر از این دو سراب بازدید کردند، افزود: این بازدیدها به واسطه اقدامات رفاهی که در این دو سراب انجام شده، صورت گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار