کشف135کیلوگرم انواع موادمخدردرهمدان

با تلاش مأموران ناجا و انجام عملیات‌های تجسس در تعطیلات عید فطر در سطح استان همدان، بیش از 135 کیلوگرم تریاک و شیشه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 21 July 2015

با تلاش مأموران ناجا و انجام عملیات‌های تجسس در تعطیلات عید فطر در سطح استان همدان، بیش از 135 کیلوگرم تریاک و شیشه کشف و ضبط شد.

به گزارش فارس؛با وجود اینکه در تعطیلات عید فطر حجم زیادی از مسافران به همدان سفر کرده بودند و بالتبع پلیس برای حفظ امنیت شهر و جاده‌ها در سطح استان مسئولیت بیشتری داشت؛ اما اجرای عملیات کشف مواد مخدر و انجام گشت و برقراری ایستگاه‌های بازرسی متوقف نشده بود.

حجم کار پلیس از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز و با برقراری نظم و امنیت در داخل شهرها و نظارت بر تردد برون‌شهری آغاز شد اما در کنار این وظایف، تیم‌های عملیاتی کشف مواد مخدر استان موفق عمل کردند و توانستند طی این مدت مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان در همین راستا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر با انجام دو عملیات، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف بیش از 135 کیلوگرم تریاک و شیشه از قاچاقچیان شدند.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب افزود: در این عملیات یک دستگاه کامیون که 125 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را حمل می‌کرد شناسایی و توقیف شد که راننده آن نیز پس از دستگیری به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیاتی دیگر مقدار قابل توجهی ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد، ادامه داد: در این عملیات 10 کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک دستگاه خودروی سواری در حین نقل و انتقال به خودروی دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: در مجموع عملیات‌های انجام شده هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه کامیون و سه دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری طرح‌های عملیاتی در سطح شهرها به منظور ساماندهی نقاط آلوده انجام شده خاطرنشان کرد: با هدف پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری قاچاقچیان خرده‌فروش از ابتدای سال تاکنون 250 طرح عملیاتی تخصصی و موضوعی توسط پلیس انجام شده است.

مهدیان‌نسب گفت: در راستای افزایش کشفیات مواد مخدر به صورت مستمر گشت‌های جاده‌ای در 23 محور مواصلاتی استان فعال است که در این راستا 176 طرح انجام شده که منجر به کشف بیش از یک تن و 305 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار