رشدهمدان درگروتوسعه گردشگری

استاندار همدان توسعه زیرساخت های گردشگری استان را عامل تحول و پیشرفت همدان ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 22 July 2015
استاندار همدان توسعه زیرساخت های گردشگری استان را عامل تحول و پیشرفت همدان ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت در نشست با مدیر و سرمایه گذار شرکت عصر طلایی هگمتانه گفت: زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری همدان به عنوان اولویت توسعه استان فراهم است و مدیران استان بیشترین همراهی را با سرمایه گذاران برای توسعه استان دارند.

وی با تقدیر از تلاش مدیران مرتبط و فعالان گردشگری استان در پذیرایی از میهمانان تعطیلات عید فطر افزود: رویکرد گردشگران به استان همدان مثبت شده است و به همین دلیل باید زیرساخت های لازم برای گردشگرپذیری استان افزایش یابد تا میزبانی از گردشگران در همدان به شایستگی انجام شود.

استاندار اظهار داشت: در تمامی پروژه های همدان اولویت استخدام باید با جوانان استان باشد زیرا تلاش ما این است که جوانان همدانی مشغول کار شوند و در پروژه ها نیروهای همدانی جذب شوند و پیمانکاران نیز همه نیروها را بیمه کنند.

نیکبخت با تشریح اقدامات انجام شده برای تسهیل سرمایه گذاری در استان بیان داشت: مدیران در ارتباط با سرمایه گذاری تا حد امکان قوانین را به نفع مردم تفسیر کنند تا روند کاهشی نرخ بیکاری در همدان، تشدید شده و تداوم یابد.

در این جلسه آخرین وضعیت سرمایه گذاری شرکت عصر طلایی هگمتانه با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار همدان و دیگر مدیران مرتبط بررسی شد و استاندار همدان برای تسریع در روند طرح، دستورات لازم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار