راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی سوادآموزی

سرپرست معاونت سوادآموزی همدان از راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با همکاری و مشارکت شهرداری، مرکز یادگیری محلی سوادآموزی ناحیه در فرهنگسرای مهر شهرک ولیعصر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 05 November 2018
یاسر نانکلی از راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان خبر داد و گفت: این دومین مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان است.

به گزارش فارس، نانکلی با بیان اینکه این مرکز با در نظر گرفتن اهداف و برنامه‌های مشترک سازمان نهضت سوادآموزی و شهرداری با برنامه‌ریزی و توافق طرفین ایجاد شده است، افزود: در این مرکز سه کلاس تحکیم، چهار کلاس انتقال و ۶ کلاس سوادآموزی در نوبت صبح و بعدازظهر دایر شده است.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان همدان با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، اجتماعی و حقوق شهروندان و حرفه‌آموزی هم برای سوادآموزان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: هدف از یادگیری محلی آن است که علاوه بر آموزش سواد و تقویت سواد در دوره‌های تحکیم و انتقال یکسری مهارت‌های زندگی را به سوادآموزان آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در اسناد بالادستی برای یادگیری محلی توجه شده است، اظهار کرد: این مهم هم در کلام نورانی قرآن، امام راحل و مقام معظم رهبری و مصوبات سوادآموزی پشتیانی و مصوبات هیات دولت به آن توصیه شده است.

نانکلی با اشاره به اینکه یکی از این مراکز یادگیری محلی در ملایر فعال است و دو مرکز در همدان یکی در ناحیه یک و دیگری در ناحیه ۲ و یک مورد در زندان مرکزی همدان سال گذشته راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: یادگیری محلی با هدف باسواد کردن افراد در بخش‌های مختلف اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار