اقتصادی مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی

امام جمعه موقت همدان عظمت و اقتدار ایران اسلامی را ناشی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است .
کد خبر: ۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 07 August 2015
 امام جمعه موقت همدان عظمت و اقتدار ایران اسلامی را ناشی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است .

 به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام سید هاشم موسوی درخطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: رهبر معظم انقلاب در همه مقاطع منویات هوشمندانه و متفکرانه ای داشته اند از جمله تاکید ایشان بر توجه به اقتصاد مقاومتی که عمل به این منویات کشور را از وابستگی به بیگانگان نجات می دهد.

وی اضافه کرد: اقتدار مملکت به رفت و آمد با کشورهای اروپایی نیست بلکه اقتدار ایران اسلامی در توجه به منویات رهبر عظیم الشان انقلاب است.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه همه مسوولان دولتی و غیر دولتی باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند تا وابسته به خارج نباشیم ادامه داد: تولیدکنندگان نیز باید اجناس استاندارد، با کیفیت و مرغوب در اختیار مردم قرار دهند.

امام جمعه موقت همدان بر حمایت از صنایع کوچک تاکید کرد و گفت: یکی از ارکان حیات مملکت در توجه به این صنایع است و باید این بخش از صنعت تقویت و حمایت شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: معنویت باید در راس برنامه های دانشگاه ها قرار گیرد و در دانشگاه ها باید تدریس استادان ولایت پدیر وپایبند به ارزشهای اسلامی و کتب دینی و نهج البلاغه جزو دروس اصلی باشد.

امام جمعه موقت همدان با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه این استان گفت: خبرنگاران از افراط و تفریط بپرهیزند و رعایت تقوا را در انعکاس اخبار رعایت کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه هفته جاری استان همدان میزبان حضور شهدای گمنام است گفت: برحضور پرشور مردم دراین آیین تشییع تاکید کرد.

وی افزود: با تاکید نماینده ولی فقیه در استان پیکر این شهدا باید در مجتمع عین القضات همدانی که تاکنون هزینه های زیادی برای ساخت آن صورت گرفته، به خاک سپرده شوند چرا که این مر موجب می شود این مکان به دارالشهدا تبدیل شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پیکرهای مطهر این شهدا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور عاشورایی مردم ولایت مدار این خطه تشییع و به خاک سپرده می شوند.

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار