کمبوداعتبارمشکل پروژه‌های شهرداری نهاوند

شهردار نهاوند با بیان اینکه شهرداری‌ها به سبب مشکلات مالی نیازمند کمک دولت هستند، گفت: هیچ پروژه شهرداری نهاوند با وجود کمبود اعتبار تعطیل نشده است.
کد خبر: ۹۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 23 September 2015
شهردار نهاوند با بیان اینکه شهرداری‌ها به سبب مشکلات مالی نیازمند کمک دولت هستند، گفت: هیچ پروژه شهرداری نهاوند با وجود کمبود اعتبار تعطیل نشده است.

به گزارش تسنیم؛شاهین فرجی‌فر  با اشاره به اینکه شهرداری‌ها از دو سال گذشته با وضعیت مالی خوبی مواجه نیستند، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری نهاوند با قوت در حال اجرا بوده و به زودی برخی از این پروژه‌ها به بهره‎‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهاوند ورشکست نشده است، افزود: شهرداری نهاوند با قوت خدمات خود را به مردم این شهر ارائه داده و از دو سال گذشته، با وجود وضعیت رکود مالی حتی یک متر از اموال غیرمنقول شهرداری را به فروش نگذاشته و تملک‌های بسیاری نیز داشته است.

فرجی فر با اعلام اینکه تمام پروژه‌های شهری نهاوند در حال اجراست، گفت: هیچ پروژه‌ای از پروژه‌های شهرداری نهاوند تعطیل یا راکد نشده و حقوق کارکنان و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، نیز به موقع و حتی گاهی زودتر از موعد به آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشتر شهرداری‌ها در استان همدان با مشکلات مالی مواجهند، تصریح کرد: نیاز است تا دولت با کمک مالی بخشی از کمبودهای شهرداری‌ها به ویژه شهرداری نهاوند را تأمین کند تا در ارائه خدمات و عمل به وظایف مشکلی به وجود نیاید.

شهردار نهاوند با بیان اینکه ساخت و ساز و صدور پروانه‌های ساختمانی یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه رکود ساخت و ساز در یک سال گذشته تأثیر منفی شدیدی بر درآمدهای شهرداری گذاشته است.

وی تأکید کرد: اما با این وجود تلاش خود را در راستای جذب درآمدهای کوششی و پایدار به کار بسته‌ایم تا ضمن اجرای پروژه‌ها خدمات موردنیاز مردم نهاوند را به خوبی ارائه دهیم.

فرجی فر اظهار داشت: در شرایطی که شهرداری‌های استان نیز از کمبود اعتبارات و منابع مالی می‌گویند باید حمایت جدی از سوی دولت صورت گیرد تا بتوانند خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار