تحول در پیشوا نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

فرماندار پیشوا گفت: تحول در شهر نیازمند سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی است و لازم است فضا به گونه‌ای فراهم شود که افزایش رغبت و دلگرمی سرمایه‌گذاران را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 25 August 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پیشوا، اظهار کرد: پاسخ مطلوب به خواسته‌های شهروندان نیازمند اقدامات ویژه و متحولانه‌ بوده و جسارت و ریسک مدیریتی را می‌طلبد.

وی گفت: مردم‌ نیازمندی‌ها، مطالبات، مسائل و مشکلات مبتلابه خود را از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان می‌رسانند که باید ضمن توجه به افکار عمومی در پیشبرد امور، از حواشی و فضاسازی‌ها دور ماند و معطوف به ارائه خدمات شایسته به شهروندان شد.

فرماندار پیشوا ادامه داد: خدمات بسیار زیادی در سطح شهر و شهرستان ارائه شده ولی کارهای به زمین مانده‌ای نیز وجود دارد که علیرغم پیگیری‌های فراوان، بی‌نتیجه مانده است.

عباسی بیان کرد: تعلل در کارها و پروژه‌ها موجب هدررفت منابع، وقت و انرژی شده و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا در دوران کرونا و در راستای مبارزه با این بیماری، تامین بهداشت و نیازمندی‌های مردم و انجام واکسیناسیون همکاری شایسته‌ای داشته و خدمات قابل تقدیری انجام داده است.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: تحول در شهر نیازمند سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی است و لازم است فضا به گونه‌ای فراهم شود که افزایش رغبت و دلگرمی سرمایه‌گذاران را به دنبال داشته باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان، توجه به بازآفرینی شهری، احیا و بازسازی بازار سنتی، تکمیل پروژه چند منظوره استخر ورزشی و احداث پارکینگ‌ عمومی از جمله ضرورت‌های شهر پیشوا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار