فرماندار ورامین:

کرونا بخشی از تلاش کادر درمان را آشکار ساخت

فرماندار ورامین گفت: شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث شد تا مردم با بخشی از تلاش و ایثار کادر درمان و پزشکان در ارتقاء سلامتی آشنا شوند.
کد خبر: ۹۸۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 26 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جریان حضور در بیمارستان‌های شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد و تقدیر از تلاش کادر درمان و پزشکان این ۲ بیمارستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته، در کنار آسیب‌هایی که به جامعه وارد کرد و جان بسیاری از هموطنان را گرفت، با خود برکاتی نیز به همراه داشت که یکی از آن‌ها، آشنایی مردم با تلاش و ایثار کادر درمان است.

وی افزود: کادر درمان، پزشکان و پرستاران از نخستین روزهای شیوع این بیماری، با تمام توان در صحنه حاضر شدند و تلاش کردند که با ایثار و از خودگذشتگی، آلام مردم را کاسته و در مسیر درمان آنان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری برآیند و در این مسیر، چه بسیار پزشکانی و پرستارانی که جان خود را تقدیم مسیر کردند.

فرماندار ورامین اضافه کرد: تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت در دوره شیوع کرونا در حالی بود که با وجود تعطیلی فعالیت برخی از صنوف و ادارات، این افراد با تلاش بیشتر در محل کار خود حاضر شدند تا از سلامتی مردم حفاظت کنند و اجازه ندهند تا روند درمان بیماران کرونایی با تأخیر مواجه شود.

کاغذلو اظهار داشت: مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچ گاه تلاش بی وقفه کادر درمان، پرستاران و مدافعان سلامت را از یاد نمی‌برند و به طور قطع مهمترین قدردانی جامعه از خدمات این افراد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

فرماندار ورامین گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون ۲۱ هزار و ۱۷۷ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۴ نفر به صورت سرپایی درمان، ۶ هزار و ۷۲۸ نفر بستری و ۴۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار