تمام سعی و تلاش ما این است تا بتوانیم یک نماینده شایسته از سوی استان مازندران در لیگ برتر دوچرخه سواری باشیم. خیلی خوشحالم فعالیت‌های چشمگیر ما از دید مسئولان دور نمانده و آن‌ها توجه ویژه‌ای به خانواده دوچرخه سواری در مازندران دارند
کد خبر: ۱۰۰۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 24 October 2021

به گزارش تابناک مازندران - تجلیل و لوح تقدیر توسط استاندار استان مازندران و شهردار شهرستان نکا موسی خلیلی با حضور شریعتی نماینده شرق استان، دادستان، فرماندار، شهرستان نکا برگزار و آن‌ها در این مراسم از عبدالمطلب کریمی مالک و مدیر باشگاه آرویچ شرق نکا، عمار محمدی رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان‌ نکا و همچنین تنی چند از رکابزنان این تیم به دلیل درخشش در لیگ دوچرخه سواری کشور تقدیر و تجلیل کردند.

گفتنی است مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری استان مازندران قرار است در شهرستان‌نکا صورت گیرد تا بدین لحظه تیم آرویج شرق نکا در صدر جدول رده بندی این مسابقات حضور دارد.

کریمی مدیر تیم آرویج شرق امید نکا در این رابطه گفت: خیلی خرسندم که توانسته ایم اینقدر درخشان در لیگ دوچرخه سواری ظاهر شویم که توسط مسئولان استانی مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیریم. امیدوارم این موفقیت‌های ما همچنان به شکل بهتری تداوم پیدا کند تا بتوانیم بیش از پیش باعث رو سفیدی در بین تمام کسان شویم.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما این است تا بتوانیم یک نماینده شایسته از سوی استان مازندران در لیگ برتر دوچرخه سواری باشیم. خیلی خوشحالم فعالیت‌های چشمگیر ما از دید مسئولان دور نمانده و آن‌ها توجه ویژه‌ای به خانواده دوچرخه سواری در مازندران دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار