اگر هزار میلیارد دلار هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم اینطور در پایتخت نروژ برای ایران تبلیغ کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم، اما کشتی این کار را کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 25 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، علی دایی در گفتگو با خبرورزشی درباره کشتی‌های قهرمانی جهان گفت:

همه کشتی‌ها را دیدم و از همه ورزشکارانمان در کشتی فرنگی و آزاد تشکر می‌کنم. این بچه‌ها حس و حال جامعه را خوب کردند. من همیشه گفته ام در همه دنیا می‌شود حرف‌ها را از طریق ورزش زد، چون ورزش خیلی قدرت دارد.

اگر هزار میلیارد دلار هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم اینطور در پایتخت نروژ برای ایران تبلیغ کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم، اما کشتی این کار را کرد. این بچه‌ها به همه حس غرور دادند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

اسطوره فوتبال کشورمان درباره هدیه یک میلیون تومانی مسدود که از سوی یکی از مسئولان شهری به قهرمان جهان اهدا شده است نیز گفت: من درباره آن‌ها حرف نمی‌زنم. من فقط متاسفام برای کسانی که فقط دوست دارند کنار ورزشکاران و قهرمانان عکس یادگاری بگیرند. جوایزی که به قهرمانان و ورزشکاران می‌دهند متناسب با تورم بالا رفته؟ حالا من این را بگویم دوباره مدیران سایپا علیه من حرف می‌زنند. پراید ۱۰ سال قبل چند بوده؟ الان چند است؟ با این پول‌هایی که به قهرمانان داده می‌شود چه می‌شود کرد؟ چه مشکلی به وجود می‌آید اگر به ورزشکاران یک خانه لوکس بدهند؟

وی اضافه کرد: تمرین‌های کشتی بسیار طاقت فرساست. جایزه‌ای بدهند که پاسخ همه تمرینات و سختی‌ها باشد. همه قهرمانان ورزشی اینگونه هستند. از خیلی از لذاید زندگی می‌گذرند تا به رقابت‌های جهانی بروند. این همه امکانات وجود دارد چه مشکلی به وجود می‌آید اگر به همه ورزشکاران و قهرمانان و سرمربیانشان خانه بدهند تا آن‌ها دغدغه اجاره خانه نداشته باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار