دو هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت از مسکن محروم هستند و هزار خانوار دارای زمین هستند و که دریافت پروانه ساخت آن در حال اقدام است و هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند و با کمک خیران در تلاشیم تا زمین ساخت مسکن این افراد تهیه شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 08 November 2021

 به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت فاقد مسکن هستند، گفت: از این میزان هزار خانوار دارای زمین هستند.

مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در آمل اظهار داشت:

اعتبار اشتغال امسال دو برابر سال قبل است و باید ۱۲ هزار پرونده تشکیل دهیم و این افراد به بانک معرفی شوند و تا کنون بیش از ۱۰ هزار پرونده را به بانک‌ها معرفی شدند و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد رسید و امیدواریم کل اعتبار جذب شود در اشتغال مددجویی به رتبه نخست دست یابیم.

وی گفت: سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبار جذب و بیش از هفت هزار شغل ایجاد شد.

وی در مورد مسکن مددجویی هم گفت: ساخت هزار و ۳۰۰و احد مسکن مددجویی شروع شده و تا پایان امسال و یا شش ماهه اول سال آینده تمام این افراد صاحب خانه می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: دو هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت از مسکن محروم هستند و هزار خانوار دارای زمین هستند و که دریافت پروانه ساخت آن در حال اقدام است و هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند و با کمک خیران در تلاشیم تا زمین ساخت مسکن این افراد تهیه شود.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: تسهیلات مسکن ۱۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن است و ۵۰ میایون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و با ۲۰ میلیون تومان وام خیرین و آورده مددجو برای مددجویان مسکن تیپ یک یا تیپ دو ساخته و به آنها تحویل داده می‌شود.

وی با تقدیر از همراهی بسیج سازندگی گفت: ۳۴۰ واحد مسکن توسط بسیج سازندگی ساخته می‌شود که در ساخت ۴۰ درصد پیشرفت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار