نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان با کمترین حقوق، بیشترین خدمات را در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان جامعه ارائه می‌دهند
کد خبر: ۱۰۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مشهدسر، مقداد نجف‌نژاد در جمع اعضای کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش بابلسر اظهار کرد: رمز توسعه و اساس شکل‌گیری جامعه، توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی است که فرهنگیان با کمترین حقوق، بیشترین خدمات را در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان جامعه ارائه می‌دهند، افزود: از مهم‌ترین سیاست‌های دولت و مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای رشد و توسعه همه‌جانبه نظام تعلیم و تربیت و تمجید و ستایش مادی و معنوی فرهنگیان است.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس نیازهای روز جامعه، گفت: انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس معیارهای منطبق بر نیازهای روز جامعه در اولویت فعالیت‌های مدیران مدارس کشور قرار گیرد.
نجف‌نژاد تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، رشته‌های تحصیلی متناسب با نیازهای روز هر کشور به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و این موضوع باید به عنوان یک اصل در اولویت نظام تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی با تأکید بر برون‌سپاری و جذب نیروهای متخصص و کارآمد جوان در ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی کشور، خاطرنشان کرد: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه و تنظیم بودجه سال آینده کشور، از هرگونه نظرات و دیدگاه‌های علمی و عملی فرهنگیان، نخبگان، اساتید و صاحب نظران استقبال می‌شود.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت اجرای صحیح و دقیق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اذعان کرد: قانون فصل‌الخطاب است و مدیران آموزش و پرورش نسبت به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود در چارچوب قانون اختیار کامل دارند.
نجف نژاد، با تأکید بر اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری ایران در تمام سطوح به ویژه تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی از کمترین هزینه بیشترین بهره‌برداری شود.
وی در پایان به ایجاد منطقه آزاد در شهرستان و تأثیرگذاری بالای تحقق این مهم در توسعه همه جانبه شهرستان و استان اشاره و اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم در تمام حوزه‌ها به ویژه ایجاد منطقه آزاد تجاری و گردشگری در بابلسر و فریدونکنار از جمله خواسته‌های مهم و مردمی ما از دولت و مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار