همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان ۹ واحد مسکونی به محرومان محله حسن‌آباد شهر یزد تحویل شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 05 February 2022

به گزارش ایرنا ، این واحدهای مسکونی توسط گروه جهادی شهید محمدهادی ذوالفقاری با همکاری کمیته امداد، سازمان بسیج سازندگی،‌ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیران نیکوکار منطقه حسن‌آباد ساخته شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اعتبارات موردی خود به هر واحد ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۴۵ میلیون تومان تسیهلات چهار درصد پرداخت کرده و بقیه هزینه‌ها از ادارات دولتی و خیران نیکوکار تامین شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از فعالیت‌های مهم بسیج با همکاری خیران و گروه‌های جهادی و سایر نهادها و سازمان‌ها اقدام به ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز محرومان جامعه است .

سرهنگ مجید صادقی افزود: در این خصوص تاکنون با همکاری گروه‌های جهادی در سطح استان و مناطق و محلات محروم اقدام‌های خوبی صورت گرفته و این روند با قدرت همچنان در استان ادامه دارد .

جشن‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب‌ از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن با اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در شهرها و روستاهای ۱۱ شهرستان استان یزد آغاز شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار