نوار برد متوالی استقلال پاره شد
تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد ترمز تیم فوتبال استقلال را کشید. تیم فوتبال استقلال که در شش بازی متوالی به پیروزی رسیده بود به سد محکم نساجی رسید و نتوانست مقابل تیم گردن کلفت نساجی به برتری برسد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 28 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، دیدار دو تیم فوتبال نساجی و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید . 

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال استقلال که در شش بازی متوالی به پیروزی رسیده بود به سد محکم نساجی رسید و نتوانست مقابل تیم گردن کلفت نساجی به برتری برسد.

در ادامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال امروز(دوشنبه)، در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

با این نتیجه استقلال با ۴۸ امتیاز در جایگاه اول جدول باقی ماند و نساجی مازندران با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.  


دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در حالی برگزار شد که تیم فوتبال نساجی بخاطر آماده نبودن ورزشگاه خانگی از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که در این دیدار نساجی موفق شد صدرنشین لیگ را متوقف کند .

ترکیب تیم فوتبال نساجی :

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

ترکیب تیم فوتبال استقلال :

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار