پیش بینی می شود با توجه به احتمال بارندگی ار 24 ساعت آینده و در نتیجه آن لغزندگی معابر، مسافران و هم استانی‌های عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا انشالله حوادث ناگوار برای کسی پیش نیاید.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 19 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، با آغاز تعطیلات نوروزی پرحجم در هسته مرکزی شهرها با توجه به حجم بالای ورودی خودروها به مازندران خبر داد

سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت: وضعیت ترافیکی با توجه به بیشترین تردد جهت خرید مردم در هسته مرکزی شهرها شاهد ترافیک سنگین هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران خدوم راهور در معابر شهری مخصوصاً هسته مرکزی شهر هر در حال کنترل و روان سازی ترافیک می باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت آب و هوایی در تمام شهرهای مازندران آفتابی و در بعضی نقاط ابری می باشد که با این وصف سطح معابر خشک و مشکلی از لحاظ لغزندگی معابر تا این لحظه را نداریم.

رئیس پلیس راهور استان مازندران تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به احتمال بارندگی ار 24 ساعت آینده و در نتیجه آن لغزندگی معابر، مسافران و هم استانی‌های عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا انشالله حوادث ناگوار برای کسی پیش نیاید.

وی با اشاره به آئین نامه راهنمایی و رانندگی گفت: ماده 180 آیین نامه راهور اشعار می‌دارد که هرگونه استعمال دخانیات و خوردن آشامیدن در حین رانندگی ممنوع بوده و رانندگان در همه حال می بایستی توجه کامل به جلو داشته باشند.

با استناد به ماده فوق رانندگان دقت نمایند تا در رانندگی در معابر شهری مخصوصاً با این حجم ترافیک سنگین و تردد بالای عابرین پیاده انشالله مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار