از سوی استاندار ورزش دوست مازندران ۲۵ هزار بسته معیشتی برای هواداران نساحی در نظر گرفته شد .
کد خبر: ۱۰۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 19 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، امشب تیم نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفب به مصاف تیم مس می رود .

به دنبال استقبال کم‌نظیر نساجی‌چی‌ها از شهرهای مختلف مازندران و حتی استان‌های دیگر برای سفر به تهران و تشویق این تیم در مسابقه مقابل مس کرمان که ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌شود طی روزهای اخیر بسیاری از نهادها، مسئولان و حتی فعالان صنفی و بخش خصوصی را پای کار آورد تا مقدمات و تمهیدات مربوط به حضور بیش از ۳۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی را فراهم کنند.

آخرین اقدام قابل توجه انجام شده نیز تهیه ۲۵ هزار بسته افطاری برای هواداران با دستور استاندار مازندران و انجام اقدامات لازم برای فراهم کردن مکان مناسب برای نمازگزاران است.

سید محمود حسینی‌پور که طی هفته‌های اخیر با نگاهی ویژه پیگیر رفع برخی مشکلات تیم فوتبال نساجی از جمله تکمیل ورزشگاه شهید وطنی شده و ۲۲ فروردین نیز مهمان ویژه مسابقه نساجی و استقلال بود، طی روزهای اخیر به همه مسئولان مرتبط در استان تأکید کرد که برای حمایت از تیم فوتبال نساجی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و کمک به این تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی، در حد توان گام بردارند.

با توجه به روزه‌دار بودن بسیاری از هواداران و سفر آن‌ها به تهران، یکی از دغدغه‌های مطرح شده طی روزهای اخیر موضوع پذیرایی از هواداران بود. روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد که با دستور استاندار، ۲۵ هزار بسته افطاری و مکان نماز برای هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی فراهم شده است.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار