متاسفانه یکسری رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی از سوی برخی عوامل فعلی این تیم سرزده که اصلاً شایسته و زیبنده تیمی نیست که قرار است به لیگ برتر صعود کند. آنها سعی داشتند سرمربی نساجی را به حاشیه ببرند.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 20 April 2022

جام حذفی اظهار داشت: شب گذشته کل ایران مظلومیت و غیرت نساجی و هواداران پرشور آن را مشاهده کرد. حدود ۴۰ هزار هواداری که به‌دلیل نبود زیرساخت مناسب و آماده نبودن ورزشگاه خانگی، ۳۰۰ کیلومتر سختی راه را برای رسیدن به عشق‌شان به جان خریدند تا خود را به ورزشگاه آزادی برسانند.

وی افزود: نمی‌دانیم نام این حماسه را چه بنامیم اما هر چه اتفاق افتاد، سند شرمساری برای مسئولانی بود که طی سال‌ها کم‌لطفی کردند و اینگونه موجب مشقت مردم شدند. نساجی ماه‌هاست که از جمع هواداران راستینش دور است و نمی‌تواند در وطن خود یعنی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، هوادارانش را در آغوش بکشد. جا دارد تشکر ویژه داشته باشیم از صبر و تحمل حدادیان، مالک  باشگاه که با تمام محدودیت‌ها و بی‌مهری‌ها اما به عشق مردم جانانه پای کار ایستاد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه عمده بازیکنان و کادر مس کرمان سابقاً از شاگردان ساکت الهامی بودند، بیان کرد: متاسفانه امسال در چند بازی خیلی‌ها از شخصیت احساسی و عاطفی الهامی سوءاستفاده کردند و اخلاق را باختند. در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با مس کرمان، الهامی همه‌جوره ثناگوی این تیم و مردم عزیز کرمان بود اما عوامل تیم مس بارها در حین بازی و بین نیمه و حتی بعد از بازی با بی‌احترامی و هتاکی قصد بروز واکنش از سوی الهامی را داشتند. حتی بنده و دستیاران تیم بارها وساطت کردیم تا اتفاقی نیفتد.

ابراهیمی ادامه داد: هفته قبل ما در همین ورزشگاه مقابل استقلال و هواداران عزیز این تیم مهمان بودیم، اما هیچ‌گاه باعث تنش نشدیم و اخلاق را رعایت کردیم. با توجه به اینکه هواداران استقلالی پشت نیمکت ما نیز حضور داشتند. در حال حاضر هم حقیقتاً و قلباً دوست داریم مس به لیگ برتر صعود کند و این مهم را حق یاران کرمانی می‌دانیم، اما متاسفانه یکسری رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی از سوی برخی عوامل فعلی این تیم سرزده که اصلاً شایسته و زیبنده تیمی نیست که قرار است به لیگ برتر صعود کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار