مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اهمیت پرداخت هزینه های جاری از طریق دریافت هزینه خدمات قابل ارائه گفت: مخابرات مازندران ۱۲۸ میلیارد از مردم بابت تماس های مخابراتی طلب دارد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ 24 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، علی نوروزی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن کنفرانس شرکت مخابرات منطقه مازندران با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: کرونا نشان داد مخابرات جزو لاینفک از زندگی ما است.

وی با بیان اینکه توسعه مخابرات و ایجاد بسترهای جدید بدون افزایش تعرفه امکان ندارد، افزود: وفاق و همدلی که در سطح مخابرات ایجاد شده نوید روزهای شکوفا است و در این مسیر افزایش تعرفه‌های منطقه ای برای رشد نیاز است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه اف تی تی اچ که از اساس رشد بستر ارتباطات است، استان مازندران گام های جدی برداشته که امیدواریم به منصه ظهور برسد.

نوروزی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان در بحث سرقت هزینه شده است، تصریح کرد: متاسفانه لطمات زیادی از طریق سرقت به شرکت مخابرات وارد می‌شود و در این حوزه اقدامات خوبی برای مقابله و پیشگیری اجرایی شده تا کمترین اتفاق را در این حوزه شاهد باشیم.

وی افزود: دارایی مخابرات در مازندران در سال ۹۴ حدود ۴۳۰ میلیارد تومان بوده و اکنون به بیش از ۸۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اينکه حدود ۸۰ درصد از درآمد مخابرات برای پرسنل آن پرداخت می‌شود، گفت: مخابرات مازندران ۱۲۸ میلیارد از مردم بابت تماس های مخابراتی طلب دارد و انتظار می‌رود مشترکین با استفاده از صحیح از امکانات مخابراتی و پرداخت به موقع ما را در خدمات‌دهی بهتر به مشترکین یاری کنند.

خبرنگار هومن رمضانیان

انتهای پیام/ر

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار