هوای بهاری به مازندران برمی‌گردد
اداره هواشناسی مازندران آخرین وضعیت جوی استان را پیش بینی کرد، طبق این پیش بینی هوای مازندران از فردا دوباره صعودی می شود .
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 26 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، هوای استان مازندران تا اواخر امروز با آنی پیش بینی شده است و از فردا هوای بهاری به مازندران برمی‌گردد.

وضعیت جوی مازندران و متوسط دمای مازندرانتا ۱۳ خرداد+ جدول
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز (۵ خرداد) در گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، برخی مناطق استان های اردبیل و شرق آذربایجان شرقی، دامنه و ارتفاعات سمنان و شرق تهران رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش شدید باد رخ می‌دهد. 
 

بر اساس این گزارش، استان مازندران که از ۲ روز گذشته تاکنون به‌دلیل ورود سامانه بارشی روزهای بارانی و کمی سرد را پشت سر می‌گذارد، طبق پیش‌بینی هواشناسی در روزهای آینده تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم می‌شود.

با خروج سامانه بارشی از امشب، دمای هوای استان در سه روز آینده روند افزایشی را درپیش خواهد گرفت و بیشترین میزان افزایش دما طی این مدت در روز یکشنبه هفته آینده اتفاق خواهد افتاد به‌گونه‌ای که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین ۶ تا ۸ و در مناطق ییلاقی نیز تا سه درجه هوا گرم‌تر می‌شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار