فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 5 هزار کیلو انواع مواد مخدر در استان طی دو سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی همه ظرفیت خویش را برای ایجاد امنیت در کشور به‌کار می‌گیرند، اظهار کرد: سربازان جان برکف انتظامی مانند سایر نیروهای انقلابی زمینه حفظ نظم و امنیت را در کشور فراهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته میزان کشف سرقت در مازندران 85 درصد نسبت به مدت مشابه قبل رشد داشته است، افزود: در همین ارتباط 25 هزار نفر طی دو سال گذشته در استان دستگیر و 200 باند سرقت نیز منهدم شده است.
جعفری‌نسب در ادامه به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از فعالیت اراذل و اوباش نیز اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، اراذل استان زمین‌گیر شده و امنیت اجتماعی مناسب در استان حاکم شده است.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی برای پرسنل ناجا نیز اشاره و بیان کرد: تربیت قرآنی نیروهای انتظامی استان به صورت جدی پیگیری می‌شود.
فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه یکی از برنامه‌های جدی این سازمان را ارتقای کیفیت خدمات کلانتری‌ها عنوان کرد و افزود: برنامه پلیس دینی باید در سطح کلانتری‌های استان اجرایی شود.
وی به اقدامات انجام شده برای کشف و ضبط مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 5 هزار کیلو انواع مخدر طی دو سال گذشته در استان کشف و ضبط شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار