مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از بهره‌برداری پروژه جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر قایم شهر خبرداد و گفت: این مرکز ۴.۵ میلیون بیمه‌شده چهار استان‌ را پوشش می دهد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد خورشیدی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان قایم شهر از ضریب بالایی در بحث بیمه گری و کارگری برخوردار است، اظهار داشت: احداث این مرکز در آبان ۸۷ مصوبه شد و از بهمن همان سال کار خود را آغاز کرد ولی تا سال ۹۰ این پروژه رشد فیزیکی خوبی نداشت.
وی بیان کرد: ارسال ۹۱ ساخت این مرکز با پیمانکار جدید و حمایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با توجه به اعتبارات مناسب اجرایی شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران در خصوص هزینه‌های ساخت مرکز جراحی قلب باز و آنژیوگرافی بیمارستان ولیعصر قایم شهر، اذعان داشت: ۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز ساختمان و ۱۳ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است.
خورشیدی تصریح کرد: برای تکمیل نهایی و پاسخگویی به همه نیازهای بیمه‌شدگان به سه الی چهار میلیارد تومان بودجه نیازمندیم.
وی با اشاره به اینکه تجهیزات و برخورداری از امکانات بسیار عالی یکی از توانمندی‌های مهم این مرکزاست، گفت: آنژیوگرافی کلیه اندام‌ها بخصوص مغز در این مرکز قابل‌اجراست.
وی از انجام جراحی قلب باز یک زن ۴۳ ساله در روز عید غدیر در این مرکز خبرداد و افزود: امروز هم ۵ آنژیوگرافی و انژیو پلاستی در این مرکز انجام خواهد شد.
خورشیدی بابیان اینکه ۱۳۷ نفر نیرو در این مجموعه مشغول کار هستند، گفت: برای ساخت‌وساز در بیمارستان ولی‌عصر هیچ وقفه‌ای در خدمات درمانیان ایجاد نشده است و این بیمارستان منطقه‌ای فوق تخصصی علاوه بر تربیت دانشجویان پزشکی کلیه چرخه‌های درمانی را انجام می‌دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار