نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ خبر داد
عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به بعد گردشگری و کشاورزی مازندران یادآورشد: مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات‌دهی برجسته ملی دارد اما از اعتبارات محدود استانی برخوردار است
کد خبر: ۱۰۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 30 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، کیوان مرادیان در جمع خبرنگاران خواستار کمک دولت به روندخدمات رسانی ملی این استان شد و اظهار کرد:

مازندران سالانه با پذیرایی از ۲۰ میلیون گردشگر وجهه ملی دارد.

بر اساس این گزارش ، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرساخت‌های خدمات‌رسانی مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت شناور این استان مناسب نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: مازندران در هر تعطیلات پایان هفته حدود ۵ میلیون جمعیت غیربومی را پذیرایی می‌کند.

عضو خانه ملت با اظهار اینکه امکانات و زیرساخت‌های مازندران برای پاسخگویی به جمعیت ۳ میلیون و۳۵۰ هزار نفری این استان دچار مشکل است، افزود: توسعه مازندران با امکانات و اعتبارات محدود سالانه با مشکل مواجه است.

مرادیان ترافیک، جاده‌های ناایمن و باریک، پسماند، جنگل‌خواری و کوه‌خواری و فقدان طرح‌های صنعتی و تولیدی مادری به‌واسطه شکنندگی ساختار محیط زیست را نظام مسائل عمده مازندران برشمرد و گفت: مجمع نمایندگان  مازندران با کمک دولت حل این چالش‌ها را در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به بعد گردشگری و کشاورزی مازندران یادآورشد: مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات‌دهی برجسته ملی دارد اما از اعتبارات محدود استانی برخوردار است.

این نماینده مجلس گفت: زیرساخت‌های گردشگری مازندران باید با اعتبارات ملی توسعه یابد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان و همکاری دولت روند توسعه مازندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: به‌زودی با تشکیل سازمان عمران ساحل یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی برطرف خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار