مسئول دفتر شورای نگهبان یزد:
مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد گفت: چهار هزار نیروی فعال مردمی به عنوان ناظر در بخش خواهران و برادران سالانه با این دفتر در انجام وظایف طبق مقررات همکاری مستمر دارند.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 16 July 2022

حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی روز شنبه در آستانه ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیروها که آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند به صورت داوطلبانه در برنامه‌های آموزشی و برگزاری انتخابات‌های مختلف در استان همکاری دارند.

وی ادامه داد: دفتر شورای نگهبان به مدت ۲۲ سال است که در استان یزد فعالیت می شکند و هم‌اکنون علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستان‌های وظایفی که قاون بر عهده این شورا گذاشته است را به انجام می‌رساند.

این مسئول بیان کرد: ناظران شورای نگهبان فارغ از دیدگاه سیاسی و جناحی در راستای وظایف قانونی، دینی و انقلابی خود با همکاری سایر بخش‌ها همکاری می‌ کنند و در سال‌های فعالیت این تشکیلات در استان، همکاری مطلوبی میان ناظران و سایر بخش‌ها در برگزاری انتخابات های مختلف را در استان شاهد بوده ایم .

به گفته وی، استفاده از نیروهای فعال و جوان به عنوان ناظر یکی از برنامه‌های مهمی است که توسط دفتر این شورا در مرکز استان و شهرستان‌ها پیگیری شده است و ایجاد بانک اطلاعات افراد مختلف که تاکنون در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یزد نامزد بودند نیز در دستور کار این شورا قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار