شهردار شهرستان نکا گفت که آزاد سازی و تملک میدان امام رضا(ع) در سه راه سیمان، با کارفرمایی اداره کل شهرسازی و بهره برداری شهرداری نکا با ۱۸میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 25 August 2022

به گزارش تابناک مازندران، موسی خلیلی عنوان کرد:

آزاد سازی و تملک میدان امام رضا(ع) در سه راه سیمان، با کارفرمایی اداره کل شهرسازی و بهره برداری شهرداری نکا با ۱۸میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی کلنگ زنی شد. 

آیین کلنگ زنی احداث میدان امام رضا(ع) شهرداری نکا
آیین کلنگ زنی احداث میدان امام رضا(ع) شهرداری نکا
آیین کلنگ زنی احداث میدان امام رضا(ع) شهرداری نکا
 

وی ضمن تشکر از دکتر نظری در آزادسازی و بازآفرینی رودخانه گفت: حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰تُن قیر از بازآفرینی کل کشور، برای این مجموعه درنظر گرفته شد.

شهردار نکا تصریح کرد: ۲۲۰۰ متر آزادسازی در ۳پلاک در ضلع جنوبی و شمالی برای ما کار بسیار سختی بود، اما با تلاش زیاد، اینکار را انجام دادیم و امروز قبل از اینکه کلنگ زنی کنیم، کار را آغاز کردیم و کانالهای دو طرف در حال احداث است و پیش بینی ما این است که در دو یا سه ماه آینده و در دهه فجر پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا مشکل ترافیکی این منطقه حل شود. 

آیین کلنگ زنی احداث میدان امام رضا(ع) شهرداری نکا
آیین کلنگ زنی احداث میدان امام رضا(ع) شهرداری نکا
 

وی در پایان، هدف از اجرای این پروژه را بهبود عبور و مرور، کاهش ترافیک، زیباسازی و توسعه شهری عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، میدان امام رضا(ع) را یک پروژه ی بسیار مهم قلمداد کرد که در مبادی ورودی شهر قرار گرفته و نقش بسیار مهمی در حل مشکلات ترافیکی، سهولت حمل و نقل، سهولت نظم ترافیکی و ایجاد سیما و منظر خوب دارد‌.

رضا علیخانی کوشکک، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای دکتر سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، شهردار و فرماندار نکا که در پیشبرد چنین طرح هایی کوشش میکنند، عنوان کرد: کارفرمای این پروژه، راه و شهرسازی است و اعتبار آن از محل سهم، بازآفرینی و بهبود بناهای فرسوده تعریف شده و مجری و پیمانکار آن شهرداری است که امیدواریم تا دهه فجر امسال این پروژه افتتاح شود.

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار