با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور فیروزکوه کیلومتر 8 تا 58 منطقه (قائم شهر تا گدوک) و محور کندوان کیلومتر 5 تا 70 منطقه (چالوس تا تونل کندوان) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 26 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور "فیروزکوه" و " کندوان" تا 20 شهریور ماه خبر داد. 

سرهنگ "یداله جهان تاب" با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور فیروزکوه کیلومتر 8 تا 58 منطقه (قائم شهر تا گدوک) و محور کندوان کیلومتر 5 تا 70  منطقه (چالوس تا تونل کندوان) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها از 31 مرداد ماه الی 20 شهریور اعمال خواهد شد، تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی در روزهای یک شنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار