حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به عنوان تنخواه اولیه به مناطق سیل زده کشور اختصاص یافته که سهم مازندران از این مبلغ حدود نود میلیارد تومان است که هفته آینده آن را در استانداری دریافت خواهند کرد تا بتوان با آن اقدامات اولیه را انجام داد
کد خبر: ۱۰۶۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 26 August 2022

خبرگزاری صداوسیمای مازندران،دکتر نامی که به همراه حاجی پور نماینده مردم در مجلس و حسینی فرماندار امل و هیات همراه از مناطق سیل زده گزنک، گزانه، نمارستاق و منطقه بایجان (منطقه سیل زده جاده هراز) بازدید کرده بود در پایان بازدید، با بیان اینکه بخش‌های زیادی از این منطقه درگیر سیل بودند گفت: خسارت زیادی به بخش‌های کشاورزی از جمله مزارع، باغات، شیلات و زنبورستان، مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی و راه و ترابری وارد کرد.

معاون وزیر کشور افزود: حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به عنوان تنخواه اولیه به مناطق سیل زده کشور اختصاص یافته که سهم مازندران از این مبلغ حدود نود میلیارد تومان است که هفته آینده آن را در استانداری دریافت خواهند کرد تا بتوان با آن اقدامات اولیه را انجام داد.

نامی، میزان دقیق خسارت به باغات، مزارع، استخر‌های پرورش ماهی، احشام و زنبورستان‌ها و ... را پس از ارزیابی کامل و همچنین دریافت میزان خسارت به مناطق مسکونی وراه‌ها را به صورت یکپارچه به هیات دولت ارائه خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران وزارت کشور گفت: آنچه که مهم هست تاکید ریاست محترم جمهوری است که بتوانیم حتما خسارت مردم را جبران بکنیم و وظیفه مهم برای ما هست که بتوانیم از همه مناطق سیل زده بازدید داشته باشیم و با ارزیابی کامل و دقیق از خسارت سیل، انرا جبران کنیم و ان شاءالله در استان مازندران هم اینگونه خواهد بود.

وی در پایان از همه مردم و دستگاه‌های اجرایی بویژه سپاه در کمک به مردم در زمان سیلاب تشکر کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار