استاندار به مناسبت هفته دولت؛ در این برنامه، اقدامات، خدمات و دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در مازندران در حوزه های مختلف را برای مردم تشریح خواهد نمود و برنانه ها، سیاست ها و روند توسعه ای استان در بخش های گوناگون را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 29 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، ساعت21 امشب، دوشنبه 7 شهریور ماه با حضور در برنامه مازرونی شو سیمای مرکز تبرستان بصورت مستقیم با مردم ولایتمدار استان مازندران سخن خواهد گفت و برنامه ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان را تشریح خواهد کرد. ‎

بر اساس این گزارش ، استاندار به مناسبت هفته دولت؛ در این برنامه، اقدامات، خدمات و دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در مازندران در حوزه های مختلف را برای مردم تشریح خواهد نمود و برنانه ها، سیاست ها و روند توسعه ای استان در بخش های گوناگون را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

طرح مباحثی نظیر کشاورزی، گردشگری، صنعت، تولید و اشتغال همچنین پروژه‌ های نیمه‌تمام، سرمایه گذاری و صادرات، توسعه زیرساخت ها بویژه راه های مواصلاتی و تقویت ظرفیت های روستایی، برنامه های حوزه پسماند، صنایع تبدیلی، اقتصاد دریا، مقابله با جنگل خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز، آزادسازی حریم 60 متری سواحل، استان هوشمند و ... بخشی از مهم ترین موضوعات مورد طرح از سوی سیدمحمود حسینی پور در این برنامه خواهد بود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار