سردار میرزایی در از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز و تغيير كاربري اراضي كشاورزي را به كاركنان جهاد كشاورزي اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقامات قضائی و پلیس در برخورد با هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 04 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/06/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
زمین خواری140میلیاردی در چالوس
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری به ارزش 140 میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضائی، 2 هزار متر از زمین های تصرف شده، خلع ید شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در در یکی از مناطق روستایی چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن 2 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان مازندران، زمین تصرف شده از چنگ متهم، رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.
این مقام انتظامی، ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 140میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار میرزایی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز و تغيير كاربري اراضي كشاورزي را به كاركنان جهاد كشاورزي اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقامات قضائی و پلیس در برخورد با هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری تاکید کرد.
--------------------------
دستگیری دو سوداگر مرگ با 18 کیلو تریاک در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 18کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 2 سوداگر مرگ در این شهرستان و شهرستان های همجوار موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور ورودی  شهرستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در بازرسي های به عمل آمده 18 کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در داخل خودروی متهمان جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند، خاطرنشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با پلیس است.
-----------------------
دستگيري سارق خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در "رامسر"
فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري سارق سارق خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه با 18 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" سید جلیل نبوی" گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت انواع وسایل نقلیه در شهرستان رامسر، پي گيري این موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی و سرنخ هاي موجود، ردپاي متهم سابقه دار را در اين سرقت ها پيدا و با هماهنگی قضائی، فرد سارق را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رامسر تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی های فنی به عمل آمده به 18 فقره سرقت، یک دستگاه خودرو، 9 دستگاه موتور سیکلت و 8 دستگاه دوچرخه اعتراف  کرد.
سرهنگ نبوی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
--------------------------
کشف 14 کیلو 500 گرم تریاک در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 14کیلو 500 گرم مواد مخدراز نوع تریاک در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، طرح کنترلی در سطح شهر را به مرحله اجراء در آوردند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی پایش اطلاعاتی اعضای یک باند توزیع مواد مخدر را شناسایی و در حین انتقال مواد مخدر خودروی آنها را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در بازدید از خودروی متهمان 14کیلو 500 گرم تریاک را كه به شيوه ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد. تصریح کرد: در این عملیات 4 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ داداش تبار با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.
--------------------
دستگیری سارقان منزل با 13 فقره سرقت در نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري 2 سارق منزل و کشف 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل درحوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي، سارقان را شناسايي و و با هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: متهمان در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 13 فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.
سرهنگ درویشی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .
------------------------
تخريب ساخت و سازهای غير مجاز در سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از تخريب ساخت و سازهای غير مجاز خارج از بافت در یکی از مناطق روستایی شهر آلاشت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح اين خبر گفت: يکي از ماموريت هاي مهم و مستمر اين فرماندهي اجراي احکام مربوط به ساخت و سازهاي غير مجاز بوده که با توجه به احکام صادره موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی با همراهی ماموران منابع طبیعی موفق شدند ساخت و سازهای غير مجاز تخريب کنند، افزود: این افراد به صورت غیر مجاز در اراضی ملی منطقه شهر آلاشت تغییر کاربری داده بودند که احکام تخریب و قلع و قمع بدون مشکل خاصی اجرایی شدند.
سرهنگ اکبری با اشاره به اينکه پليس در برخورد با اقدامات غير قانوني و ساخت و سازهاي غير مجاز هيچگونه اغماضي نخواهد داشت از مردم خواست؛ به جهت جلوگيري از تضييع حقوق و زيان هاي مالي قبل از هرگونه اقدام عمراني نسبت به استعلام اصالت و کاربري ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دريافت مجوزهاي قانوني نسبت به ساخت و ساز اقدام نمايند.
--------------------------
دستگیری 8 سارق و کشف انواع موادمخدر در چالوس
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری 8 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر خسروی"در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار با هماهنگی مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه 6  قاچاقچی مواد مخدر و 8 سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی چالوس از توقیف 11 دستگاه خودرو متخلف در اجرای این طرح خبر دادو تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموع 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف شد.
سرهنگ خسروی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار