برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفظ بستر تولید، 4 قطعه تفکیک و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی حریم شهر عباس آباد با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی عباس آباد قلع و قمع و سه هزار مترمربع زمین کشاورزی آزادسازی شد
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 05 September 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد از قلع و قمع 4 دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان و آزادسازی 3 هزار مترمربع زمین خبر داد.

ابراهیم کاویانی از قلع و قمع 4 دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان عباس آباد و آزادسازی 3 هزار مترمربع زمین خبر داد.

 

وی تصریح کرد: برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفظ بستر تولید، 4 قطعه تفکیک و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی حریم شهر عباس آباد با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی عباس آباد قلع و قمع و سه هزار مترمربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد گفت: برای جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفان، گشت 131 امور اراضی این شهرستان به صورت روزانه به دهگردشی در روستاهای تحت پوشش اقدام می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار