در این نشست روسای شورا و دهیاران ۱۰ روستای این بخش مشکلات و دغدغه های خود اعم از آسفالت راه روستایی، آب شرب، بازنگری طرح هادی، بوم گردی و ... را بیان کردند که دستورات لازم جهت حل مشکلات مطرح شده ،توسط مقام عالی دولت در استان صادر شد
کد خبر: ۱۰۶۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 08 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ،مسائل و مشکلات روستاهای بخس هزار جریب نکا باحضور استاندار مازندران و سردار میرزایی فرمانده نیروی انتظامی مازندران برگزار شد. 

بررسی مشکلات روستاهای بخس هزار جریب نکا باحضور استاندار مازندران
 

نشست بررسی و حل مشکلات روستاهای بخش هزارجریب نکا با حضور حسینی پور استاندار مازندران ،علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مشاور امور روحانیت استاندار مازندران ،فرماندار شهرستان نکا و برخی از مسئولین برگزار شد.

گفتنی است در این نشست روسای شورا و دهیاران ۱۰ روستای این بخش مشکلات و دغدغه های خود اعم از آسفالت راه روستایی، آب شرب، بازنگری طرح هادی، بوم گردی و ... را بیان کردند که دستورات لازم جهت حل مشکلات مطرح شده ،توسط مقام عالی دولت در استان صادر شد .

همچنین شد با دستور استاندار مازندران همایش آمایش توسعه بخش هزارجریب نکا با محوریت کشاورزی و گردشگری به میزبانی یکی از روستاها برگزار شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار