می‌توانیم با یک کار حرفه‌ای گردشگران را به سمت موضوعات و آموزه های دفاع مقدس بیاوریم و مظلومیت رزمندگان و کشور را در این موزه در سطح گردشگری تبلیغ کنیم که کار عظیمی است.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 09 September 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان که با حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با بیان اینکه به همت دفاع مقدس و با غیرت ایثارگران و شهدا راه کربلا باز شد، اظهار داشت:

امروز مسیر نورانی اربعین حسینی، موج و نهضتی بلند و متعالی را در جهان اسلام ایجاد کرده ‌و عمق مسائل دفاع مقدس خودش را نشان داده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در عرصه‌های مهم جهانی و بین المللی تأثیرگذار بوده است، افزود: دفاع مقدس مثل واکسیناسیون روحی جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی است.

حسینی‌پور با بیان اینکه جنگ ما جنگ اعتقادی بود و براساس ارزش‌ها اتفاق افتاد، گفت: مسیر دفاع مقدس از ابتدا تا انتها یک مسیر دفاعی بود.

استاندار مازندران با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: هنوز داشته‌هایمان در دفاع مقدس بالقوه است و باید بالفعل شود و در فضای داخلی و بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید به یک مرکز بین‌المللی گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: می‌توانیم با یک کار حرفه‌ای گردشگران را به سمت موضوعات و آموزه های دفاع مقدس بیاوریم و مظلومیت رزمندگان و کشور را در این موزه در سطح گردشگری تبلیغ کنیم که کار عظیمی است.

حسینی‌پور ضمن تقدیر از دست اندرکاران ساخت مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان مازندران، تأکید کرد: باید این مرکز به نقطه اوج خود برسد.

استاندار مازندران بر لزوم ظرفیت سازی در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: از ظرفیت معادن و دیگر امکانات استانی در این راه بهره گیری شود.

حسینی‌پور با اشاره به ستاد مناسبت‌های دفاع مقدس استان، اضافه کرد: دفاع مقدس پادزهر تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید در اوج قله‌های انقلاب بدرخشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس باید همچون مکتب عاشورایی هر روز زنده‌تر شود، بیان داشت: دفاع مقدس در امتداد عاشوراست و باید این نماد عاشورایی را در ایام گراهی داشت هفته دفاع مقدس در جامعه جاری و ساری کنیم و هر کس به اندازه مسئولیت خود این موضوع را دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار