به طور قطع با تاسیس دانشگاه علوم پزشکی غرب مازندران در غرب مازندران همه مشکلات بخش بهداشت سلامت برطرف خواهد شد و اهالی منطقه دغدغه ای و نگرانی از این بابت ندارند
کد خبر: ۱۰۶۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 15 September 2022

به گزارش تابناک مازندران، ایرنا نوشت:  استان مازندران در گام اول به یکی از نیازهای اساسی غرب مازندران در بخش بهداشت و سلامت پاسخ داده است که انتشار خبر مجوز تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در تنکابن موجی از شادی و رضایت در بین مردم منطقه رقم خورده است.

رضا محمودی یکی از شهروندان تنکابنی در این ارتباط گفت: همه اهالی غرب مازندران از شنیدن خبر تاسیس دانشگاه تخصصی علوم پزشکی در این منطقه خوشحال شدند.

وی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از دولت مردمی انتظار می رفت که برای رفع چالش های اساسی غرب مازندران تدابیری بیندیشد و همین اقدام جهادی دولت برای همیشه در اذهان مردم منطقه ثبت و ضبط خواهد شد.

مهرداد صمدی شهروند چالوسی نیز از مسوولان دولت مردمی سیزدهم به ویژه راس آن در استان ، استاندار مازندران خواست تا نسبت به دیگر نیازهای منطقه چاره ای بیندیشند.

وی تصریح کرد: به طور قطع با تاسیس دانشگاه علوم پزشکی غرب مازندران در غرب مازندران همه مشکلات بخش بهداشت سلامت برطرف خواهد شد و اهالی منطقه دغدغه ای و نگرانی از این بابت ندارند.

امام جمعه تنکابن گفت: پیشرفت های منطقه در راستای جهاد تبیین بازگو شود و مشکلات موجود نشات گرفته از عملکرد مدیران سالهای گذشته باید آسیب شناسی شده و برای رفع آن گام برداشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار