در راستای نیل به اهداف جهاد کشاورزی و حمایت از تولید و کاهش موانع تولید، پروژه های زیربنایی در عرصه کشاورزی و تامین آب زراعی در این شهرستان، با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت اجرا می شود
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 14 October 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت:
طرح تسطیح، تجهیز و نوسازی 40 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان در حال اجراست.

 محسن علی گل زاده با اشاره به تأثیر مثبت اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در توسعه کشاورزی، گفت: طرح تسطیح، تجهیز و نوسازی 40 هکتار اراضی شالیزاری بالابازیار (آیش جولان دشت) از توابع مرکز جهاد کشاورزی پایین احمدچاله پی شهرستان بابل با پیشرفت فیریکی 30 درصدی در حال اجراست.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: این طرح با اعتبار 21 میلیارد و 927 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجراست.

 

علی گل زاده تسهیل در مدیریت زراعی مزرعه، افت سطح ایستابی و خروج زه آب ها، بهبود بهره وری آب در عرصه کشاورزی، امکان مکانیزه کردن کشت، امکان کشت دوم، کاهش هزینه های تولید، ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان و کاهش سختی کار را از جمله مزایای اجرای طرح تسطیح، تجهیز و نوسازی اراضی برشمرد.

 

به گفته وی در راستای نیل به اهداف جهاد کشاورزی و حمایت از تولید و کاهش موانع تولید، پروژه های زیربنایی در عرصه کشاورزی و تامین آب زراعی در این شهرستان، با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت اجرا می شود.  

 

گفتنی است شهرستان بابل دارای 47 هزار و 534 هکتار اراضی شالیزاری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار