با آغاز بارش در شمال کشور تردد در جاده ها سنگین شد ، در زمان بارندگی احتمال ریزش و رانش در کوهستان‌های استان افزایش می‌یابد که تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی است
کد خبر: ۱۰۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 22 October 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: بارش باران تمامی محورهای استان را لغزنده کرد.

وی افزود: همچنین شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: از لحاظ ترافیکی مشکلی در تردد خودروها وجود دارد و آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان است.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی احتمال ریزش و رانش در کوهستان‌های استان افزایش می‌یابد که تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی است.

وی در پایان با بیان اینکه پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز ضرورت دارد، گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار