جدال شاگردان بهروز عطایی و سعید رضایی از هر جهت حساس است، دو تیمی که در جدول رده بندی همسایه دیوار به دیوار هستند و پیروزی در این بازی می تواند برای جایگاه صدر جدول مهم حساس باشد. این بازی می تواند عیار فنی دو تیم را بیش از پیش نمایان سازد
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲ 01 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال لبنیات هراز آمل در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور روز چهارشنبه یازدهم  آبان در سیرجان به مصاف فولاد این شهر می رود.

بر اساس گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی لبنیات هراز، شاگردان بهروز عطایی که از ابتدای لیگ تا به امروز با بردهای پی درپی صدرنشین بی شکست لیگ برتر هستند، در حالی به مصاف فولاد سیرجان می روند که تا هفته ششم فولاد سیرجان  همانند هراز بی شکست پیش می رفت، اما چهار شنبه گذشته شهرداری ارومیه نوار پیروزی های شاگردان سعید رضایی را پاره کرد. سیرجانی ها اگر می خواهند در تعداد باخت با لبنیات هراز آمل به تساوی برسند، مجبورند در دیدار روز چهارشنبه با برد میدان را ترک کنند؛ اما آیا میهمان این اجازه را به آنها خواهد داد؟

 تیم لبنیات هراز آمل با هدایت عطایی و یارانش در فصل جدید لیگ برتر نشان داد که انعطاف تاکتیکی قابل توجهی دارد و در هر مسابقه شیوه و برنامه متفاوتی را بکار می گیرد. بی تعارف، هراز ۱۴۰۱ با هراز دو فصل گذشته متفاوت تر و یکدست تر است؛ تیمی باانگیزه، خلاق و جنگنده.

بی تردید جدال شاگردان بهروز عطایی و سعید رضایی از هر جهت حساس است، دو تیمی که در جدول رده بندی همسایه دیوار به دیوار هستند و پیروزی در این بازی می تواند برای جایگاه صدر جدول مهم حساس باشد. این بازی می تواند عیار فنی دو تیم را بیش از پیش نمایان سازد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار