تیم والیبال لبنیات هراز با این برد از ۷ بازی و ۷ برد ۲۰ امتیاز کسب کرده است و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر والیبال کشور میباشد.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 02 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال لبنیات هراز آمل در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال در سیرجان توانست، با اقتدار فولاد این شهر را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی لبنیات هراز ،بازیکنان تیم هراز عصر چهارشنبه یازدهم آبان در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شد، اما ست دوم هرازی ها با نتیجه ۲۵ بر۲۰ پیروز رقابت بودند، ست سوم باز هم این آملی ها بودند که ۲۵ بر ۲۲ از حریف پیش گرفتند و در پایان بازی با نتیجه ۳بر ۰ هرازی ها برنده این بازی حساس بودند.

 روند پیروزی شاگردان عطایی حالا به ۷ بازی و ۷ برد رسیده است،نتیجه بازی فولاد سیرجان به خاطر همسایگی در جدول مسابقات شرایط این بازی را حساس کرده بود اما لبنیات هراز مقتدرانه پیروز این بازی بزرگ و حساس بود.

علی حاجی پور با ۱۵ امتیاز بهترین بازیکن هرازی ها بود و پوریا حسین خانزاده ستاره جوان و آینده آملی ها با ۱۴ امتیاز نیز از چهره های شاخص بازی بود.

هرازی ها در هفته هشتم هیجدهم آبان در یک بازی حساس و دیدنی در آمل میزبان پیکان تهران میباشد.

تیم والیبال لبنیات هراز با این برد از ۷ بازی و ۷ برد ۲۰ امتیاز کسب کرده است و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر والیبال کشور میباشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار