امسال به لحاظ رعایت استاندارد‌های لازم از سوی باغداران، تولید کیوی مناسب و تک سایز و صادرات محصول با کیفیت به کشور‌های هدف را در پی دارد
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 18 December 2022
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از تولید ۲۲۰ هزار تن کیوی امسال در باغات استان خبر داد و گفت: مازندران رتبه نخست تولید کیوی را در کشور دارد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز در شهرستان عباس‌آباد با اشاره به رفع موانع صادرات کیوی با رعایت دستورالعمل‌های صادراتی گفت: ۵ کانتینر کیوی تولیدی شهرستان عباس آباد به هندوستان ارسال شد.


حسن عنایتی، توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی به خارج از کشور را در رونق اقتصادی استان موثر دانست و افزود: امسال به لحاظ رعایت استاندارد‌های لازم از سوی باغداران، تولید کیوی مناسب و تک سایز و صادرات محصول با کیفیت به کشور‌های هدف را در پی دارد.


وی سطح زیر کشت کیوی در مازندران را ۷ هزار و ۶۰۰ هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: از این سطح ۷۰ درصد تولید این محصول در غرب مازندران است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از تولید ۲۲۰ هزار تن کیوی امسال در باغات استان خبر داد و گفت: مازندران رتبه نخست تولید کیوی را در کشور دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار