رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!
کد خبر: ۱۰۸۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 13 January 2023
 

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس در یک دهه قبل طی روزهای اخیر در خبرگزاری های داخلی و برنامه‌های تلویزیونی به طور مداوم درباره طلب خود از پرسپولیس صحبت کرده است.

کل طلب رویانیان از پرسپولیس ۲میلیارد هم نیست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که کل طلبی که رویانیان علیه سرخپوشان حکم گرفته ، دو میلیارد تومان هم نمی‌شود. 

گویا رویانیان خواهان مبلغی بیش از حکم قضایی اش علیه پرسپولیس است.

رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!

این مدیر نظامی و سردار سابق در دوره مدیریت در پرسپولیس، بدهی های سنگین و نجومی به باشگاه تحمیل کرد و هنوز نماد ایجاد بدهی در تاریخ مدیریت باشگاه پرسپولیس شناخته مي‌شود که خریدهای عجیب و غریبی انجام داد. او رقم نقل و انتقالات در فوتبال ایران را به شدت افزایش داد و پرونده ای بنام مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی در پرسپولیس برجای گذاشت که سالها کابوس این تیم بود.

دوام معاون حقوقی پرسپولیس امروز درباره محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده محمد رویانیان گفت: رأی بدوی رویانیان برای دوره قبل است ولی در 10 ماه اخیر این حکم قطعی شده است. رویانیان لطف کرد و حساب را مسدود نکرد و ما هم در هیئت مدیره مطرح کردیم و آقای شهریاری با او صحبت کرد و توافق کردیم. این پول را هم پرداخت می‌کنیم. ایشان می‌گوید خانه خود را فروخته و الآن خانه‌اش گران شده ولی حکم صادره ایشان یک میلیارد و 920 میلیون تومان است.

محمد رویانیان سردار سابق نیروی انتظامی و فرمانده راهنمایی و رانندگی، از سوی احمدی‌نژاد به عنوان رئیس ستاد سوخت منصوب شد و پس از ابهامات هنگفت مالی در این ستاد، از جمله در ماجرای کارت سوخت و واردات اتوبوس خارجی ، از سمت خود کنار رفت.

او با وعده‌ و طرح های رویایی وارد پرسپولیس شد و گفته می‌شد برای قهرمانی آسیا تیم می بندد اما بعداز عزل او از مدیرعاملی سرخ ها آوار بدهی و آشفتگی مالی ، باشگاه را به کام خود کشید.

کل طلب رویانیان از پرسپولیس ۲میلیارد هم نیست!

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار