در پنجمین روز دهه مبارک فجر؛
بابل از افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه عمرانی و آموزشی با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در پنجمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 06 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد مهر آفاق برزو روستای بالا احمد چاله پی بخش لاله آباد که با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و دیگر مسئولین و مردم منطقه برگزار شد، بیان داشت؛ این مدرسه به مساحت 3600 متر و با هزینه هشت میلیارد و 500 میلیون تومان با حمایت خیرین ساخته شد. 

بهره برداری از 4 پروژه عمرانی و آموزشی در شهرستان بابل  

نماینده عالی دولت در بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل دارای ۴۵۵ مدرسه و مرکز آموزشی می باشد، گفت؛ تعداد ۷۸۰۰۰ دانش آموز در این مراکز و مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی از بهره برداری آسفالت راه روستایی بالا احمد چاله پی از توابع بخش لاله آباد بابل به طول 300 متر و با اعتبار 400 میلیون تومان خبرداد.

فرماندارویژه شهرستان بابل گفت؛ آسفالت راه روستایی حاجی کلا از توابع بخش لاله آباد بابل نیز امروز به طول ۳۵۰ متر با اعتبار حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه و به بهره برداری رسید.

دکتر عزیززاده گرجی در ادامه از افتتاح و بهره برداری از خانه مسکن محرومین در روستای سنگچی بخش لاله آباد خبر داد و گفت؛ این پروژه که قریب به ۴۵۰ میلیون تومان هزینه گردید، با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین ساخته شد.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار