کد خبر: ۱۰۹۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 04 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، شرکت آب و فاضلاب مازندران طب اطلاعیه ای خطاب به مشترکین آب منتشر کرد. اعلام کرد که مشترکین محترم شستشوهای خانگی را تا 20 اسفند به اتمام برسانند

بر اساس این گزارش ، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا مازندران از مشترکین خواست به منظور جلوگیری از قطعی و افت فشار آب شسشوهای خانگی را تا 20 اسفند ماه به پایان برسانند.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ بهمن آذرمنش اظهار داشت: در زمانی که با شرایط بحرانی منابع آبی مواجه هستیم و زنگ خطر آن به صدا درآمده، انجام خانه تکانی با شیوه‌های سنتی و پر مصرف جای تامل دارد.
وی افزود: مصرف آب در پایان سال، دو تا سه برابر افزایش می‌یابد، متوسط سرانه مصرف آب در ایران و مازندران حدود 280 لیتر برای هر فرد است که روزهای پایانی سال به ویژه 15 روز آخر به 450 تا 500 لیتر در روز می‌رسد و بر اين اساس از شهروندان به خصوص بانوان درخواست می شود شستشوهای خانگی را به دو هفته باقيمانده سال موکول نکنند و ضمن اعمال شیوه های مدیریت مصرف در خانه تکانی، شستشوها را تا 20 اسفند ماه به پایان برسانند تا با قطع و افت فشار آب در روزهای پایانی سال مواجه نشویم.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار